Lubisz rozmawiać z ludźmi? Nie boisz się wyzwań i pracy w terenie?  Chciałabyś pracować  na rzecz organizacji pozarządowej? Czekamy właśnie na Ciebie!

Stowarzyszenie Aktywności Obywatelskiej Bona Fides poszukuje Specjalisty ds. promocji i fundraisingu

 

Oczekiwania:

  • ukończone studia wyższe kierunkowe lub ostatni rok studiów II stopnia, preferowane kierunki studiów: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, politologia, socjologia, filologia polska, zarządzanie
  • wysokie umiejętności organizacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania długofalowych relacji z partnerami
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone działania
  • umiejętność pracy w grupie
  • kreatywność i nieszablonowe myślenie
  • 2-letnie doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków oraz w działaniach public relations (doświadczenie może być zdobyte w ramach pracy w organizacjach studenckich oraz projektach w ramach praktyk i staży studenckich)
  • doświadczenie w tworzeniu filmów i graficznym opracowaniu materiałów promocyjnych (mile widziana znajomość programów graficznych takich jak: Photoshop, Illustrator, CorelDraw )
  • „lekkie pióro”
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu co najmniej średniozaawansowanym.

 

Zakres obowiązków:

  • wsparcie przy tworzeniu i wdrażanie strategii ds. promocji i fundraisingu
  • prowadzenie strony internetowej oraz portali społecznościowych stowarzyszenia
  • promocja stowarzyszenia, informowanie o ważniejszych wydarzeniach i dokumentowanie prowadzonych działań
  • reprezentowanie stowarzyszenia na ważniejszych wydarzeniach związanych z promocją i/lub zbiórkami
  • aktywne poszukiwanie sponsorów i przygotowywanie ofert sponsorskich
  • research rynku – poszukiwanie ciekawych i możliwych do zrealizowania form zachęcających do finansowego wsparcia stowarzyszenia
  • pomoc przy pisaniu i rozliczaniu projektów.

 

Oferujemy:

  • pracę w prężnej, profesjonalnej organizacji z ponad 14-letnim doświadczeniem i wypracowaną marką oraz rozległymi kontaktami z otoczeniem
  • pracę na pełny etat (40 h tygodniowo) od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2018 r. (z możliwością przedłużenia)
  • elastyczny czas pracy
  • udział w interesujących wydarzeniach i projektach
  • dobrą atmosferę.

 

CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres: iwona@bonafides.pl do 31 lipca 2017 roku. Będziemy rozpatrywać tylko kompletne aplikacje.

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami”.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.